چرا خرید مغازه در مرکز تجاری امین به صرفه است؟

مرکز تجاری امین

چرا خرید مغازه در مرکز تجاری امین به صرفه است؟ مرکز تجاری امین یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مجتمع تجاری شهرمحسوب می شود، و به تازگی، ویژگی های منحصر به فرد خود را، به مشتریان و تاجران، ارائه می دهد.

چرا خرید مغازه در مرکز تجاری امین به صرفه است؟

مرکز تجاری امین، در مساحتی به متراژ 4400 متر، با 9 طبقه مجزا طراحی شده است، در نظر داشته باشید که 100 درصد این پروژه، به اتمام رسیده است.

بیشتر از 700 واحد مجزا و منحصر به فرد با زمینه تجاری، بهره برداری شده و تمامی مغازه های مرکز تجاری، آماده ارائه به تاجران می باشد.

این مرکز تجاری، در چند زمینه مختلف از جمله، تجاری، تفریحی، ورزشی، فوت کورت و … فعالیت می نماید.

این مرکز تجاری از نظر جا و مکان نیز، در مقایسه با پاساژ های دیگر در قم، بسیار عالی می باشد،  و یکی از بهترین مناطق، برای تجارت و تاجران می باشد.

بیشتر بخوانید: بازید خانوم نیوشا ضیغمی

بلوار امین یکی از پر رفت آمد ترین خیابان ها در شهر قم به حساب می آید، زیرا در این خیابان، تمامی مراکز مهم قم، از جمله تفریحی و تجاری واقع می باشد.

بلوار امین در حال حاضر به شاه راه نیز، معروف می باشد برای مثال، یکی از مهمترین خیابان ها برای طی کردن مسافت و رسیدن به دانشگاه قمف بلوار امین می باشد، و یکی از دلایلی که باعث شده این خیابان پر رفت و آمد به حساب بیاید، دانشگاه قم است.

بعد از دانشگاه قم، این خیابان به مکان های مهم دیگر نیز، همانند پردیسان، بوستان علوی و مجتمع تفریحی رنگین کمان مربوط می باشد.

بزرگترین فوت کورت در ایران

در آینده ای بسیار نزدیک، بخشی از طبقه چهارم به وسعت 2500 متر مربع، فوت کرتی متفاوت تر از هر آنچه که در تصور دارید راه اندازی خواهد شد.

جناب آقای علی موحدی در یکی از گفت و گو های اخیر خود به چند نکته بسیار مهم در این باره اشاره نمود و فرمدند: تمامی قرار داد های صورت گرفته برای تاسیس فوت کورت، در حال طی کردن مراحل نهایی خود بوده و به زودی در میان شرکت های برتر در این حوزه، پیمانکار این موضوع انتخاب خواهد گردید.

همچنین وی در این باره فرمورد: این فوت کورت دارای طراحی بسیار ویژه و منحصر به فردی بوده و قابل مقایسه با رستوران های داخل و خارج از استان می باشد در آخر ایشان به تنوع غذایی بسیار بالا در این مجموعه اشاره نمود.

مرکز تجاری امین

از دیگر ویژگی های این مرکزف می توان به آسانسور های مجزا و پله برقی های پیشرفته این پاساژ اشاره نمود:

در حال حاضر در مرکز بزرگ تجاری امینف 10 آسانسور، در حال احداث می باشد؛ از این اسانسور ها می توان به عنوان نفر بر، باربر، پاناروما و کششی استفاده نمود.

این سازه ها هنوز به طور کلی تکمیل نشده اند؛ ولی به زودی بهره برداری می شوند.

در نظر داشته باشید که، در تمامی مجتمع های تجاری و غیر تجاری، که دارای طبقاتی با متراژ های بالا می باشند، وجود آسانسور و پله برقی، الزامی است.

وجود آسانسور های قدرتمند، یکی از مهمترین تجهیزات حیاطی مرکز تجاری امین، محصوب می شود.

امروزه، یک فرصت استثنایی برای تاجران به وجود آمده، شما می توانید با مناسب ترین و به صرفه ترین قیمت، در خیابان بلوار امین، در یکی از مهمترین مراکز تجاری قم، صاحب مغازه و کسب و کاری منحصر به فرد شوید.

سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکز تجاری امین قم

برای مرکز تجاری امین، مدرن ترین و قوی ترین سیستم سرمایشی و گرمایشی را، در نظر گرفته اند سیستم سرمایشی و گرمایشی، یکی از مهمترین عوامل در تجهیزات ساختمان، به شمار آمده و مجتمع امین از این مزایا بسیار مهم بهره مند می باشد.

جناب آقای علی موحدی، مدیر مرکز تجاری امین در یکی از گفت و گو های خود، به شدت بر روی این سیستم تاکید نموده و فرمودند: این سیستم سرمایشی و گرمایشی، قوی ترین سیستم به کار گزاری شده در چند دهه اخیر در میان تمامی مجتمع ها، می باشد؛ و یکی از نکته های دیگر، که مجتمع امین را در میان تمامی مجمتمع های تجاری، بهترین کرده است این موضوع می باشد.

در نظر داشته باشید که این مجتمع، دارای سیستم اطفای حریق نیز، می باشد و معماران، این مجتمع را به طور کلی ایمن کرده اند؛ تا کسبه به هیچ عنوان در این زمینه نگرانی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: معماری مجتمع امین

سیستم اطفای حریق مجتمع امین، بسیار مجزا و قدرتمند بوده و در مقابل آتش سوزی و هر گونه حوادث طبیعی، به سرعت جلوگیری واکنش نشان می دهد.

حالا با شماست، که چرا مجتمع امین، یکی از بهترین پاساژ های شهر قم معرفی شده و با بهترین و به صرفه ترین قیمت می توانید صاحب کسب و کاری در این مرکز بزرگ تجاری شوید؛ در ادامه با ما همراه باشید تا در مقاله های دیگر، به اطالاعات بیشتری از مرکز تجاری امین دسترسی پیدا نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *