سالن ورزشی مجتمع امین قم


سالن ورزشی مجتمع تجاری امین قم افتتاح شد.

محیط مناسب، دستگاه های مدرن و موقعیت دسترسی عالی از ویژگیهای این سالن ورزشی در مجتمع تجاری امین می باشد.

با مدرن شدن جوامع، امروزه شاهد مشکلات بسیاری از جمله عدم تحرک کافی، اضافه وزن و … هستیم. بر همین اساس داشتن یک فعالیت مستمر و منظم به عنوان یک نیاز اساسی برای همه افراد احساس می شود. همچنین داشتن اندام زیبا و خوش حالت برای جوانان، خانمها و هم آقایان بسیار با اهمیت گردیده است. بنابراین ورزش های تناسب اندام در سال های اخیر توانسته اند طرفداران زیادی برای خود پیدا کنند. یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به یک اندام مناسب و ورزیده انجام ورزش های بدنسازی است. همین امر سبب شده تعدادسالنهای ورزشی روز به روز در حال افزایش باشد.

از آنجا که این ورزش دائما در حال گسترش می باشد، تخصصی تر و حرفه ای تر دنبال می شود. بنابراین توانسته نتایج خوبی برای طرفداران خود ایجاد کند.

سالن ورزشی - مجتمع تجاری امین قم
سالن ورزشی – مجتمع تجاری امین قم

چرا سالن ورزشی مجتمع امین قم ؟

اولین و مهمترین پارامتر برای انجام تمرینات بدنسازی انتخاب یک سالن ورزشی مناسب است. یک سالن ورزشی به پارامترهایی از جمله مکان مناسب و تجهیزات قابل قبول و مدرن نیاز دارد. موقعیت جغرافیایی باید به گونه ای باشد که امکان تردد در هر ساعتی از روز امکان پذیر و آسان باشد. بسیاری از افراد به دلیل وجود مشکلات تردد و یا کمبود زمان لازم امکان حضور در باشگاه را ندارند.

با دور اندیشی و خوش فکری مالکان مجتمع تجاری امین قم بخشی از فضای داخلی مجتمع تحت عنوان آکادمی ورزشی شبیر در رشته های بدنسازی، بوکس، فیتنس، کیک بوکسینگ، پاور لیفتیگ، وشو، کاراته و …. در نظر گرفته شده است.

دستگاه های متنوع ، فضای بزرگ و مناسب از جمله ی مزیت های مهم این باشگاه محسوب می شود.

اما مهمترین مزیت این باشگاه قرار گرفتن در بزرگترین مجتمع تجاری شهر و یکی از پرتردد ترین و بهترین نقاط جعرافیایی شهر قم قرار گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *